Perintah Allah

"Diwajibkan atas kamu, apabila seorang dari kamu hampir mati, hendaklah membuat wasiat untuk ibubapa & kaum keluarga sebagai satu kewajipan atas orang-orang bertakwa."
Surah Al Baqarah: 180

Saudara/i yang dihormati,

Apakah perancangan anda untuk jaminan diri dan keluarga tersayang? Adakah simpanan anda mencukupi jika sesuatu musibah menimpa ke atas anda untuk menampung kos rawatan, sara hidup dan pendidikan anak?

Keluargaku

11:04 AM | 1 Comments



Mendirikan rumah tangga dan berkeluarga adalah satu langkah sulung untuk memikul tanggungjawab yang lebih besar. Ini bermakna, anda sudah bersedia untuk mempunyai kediaman dan tidak lama lagi, akan berkeluarga. Membuat perancangan awal amat penting kerana ia akan membantu anda mengecapi kenikmatan hidup di kemudian hari. Oleh itu, anda dan orang tersayang mestilah dilindungi daripada ketidaktentuan dan risiko hidup. Apabila anda ingin memulakan hidup baru, anda perlukan pelan perlindungan insurans mudah yang menawarkan anda pelan yang fleksibel dan pilihan untuk memilih jenis dan jumlah perlindungan yang anda perlukan.

Plan@Produk yang melibatkan keluarga, sila klik pada plan yang bersesuaian dengan anda :

SAKINAH - Plan yang memberi PERLINDUNGAN serta SIMPANAN bagi peserta atau pasangan.
PRIMA - Satu plan perlindungan serta simpanan dengan PENDAPATAN, melalui pembayaran berkala (setiap 3 tahun sekali) yang menepati kehendak kewangan semasa peserta.

MESRA - Plan jangka masa panjang dengan kadar PERLINDUNGAN serta SIMPANAN yang tinggi.

WARISAN - Program tabung untuk waris yang "ditinggalkan" dengan SIMPANAN yang SANGAT TINGGI.

EHSAN - Perlindungan MAKSIMUM dengan jumlah sumbangan yang RENDAH (tanpa simpanan)

1 comments:

Unknown said...

saya ma.saya sedang mencari plan insurans untuk 1 keluarga. boleh syorkan plan yg sesuai. yg ada medical card sekali. umur saya 33thn, suami 32thn. anak 5thn n 1 thn. tq,

Post a Comment

About

Ilmu baru